In ultimii ani tot mai multe companii au inceput sa investeasca in training-uri dedicate angajatilor. Daca unii dintre manageri promoveaza si se lauda cu aceste beneficii oferite angajatilor pentru a atrage noi candidati, altii prefera sa faca aceste training-uri atat pentru interesurile companiei, cat si pentru interesele angajatilor.
Scopul principal al acestor training-uri este acela de a creste productivitatea, motivatia si loialitatea angajatilor, cu atat mai mult cu cat acestia sunt „motorul” companiei. In plus, competitivitatea de pe piata muncii si lipsa fortei de munca specializata sunt motivele pentru care cele mai multe companii aleg sa dedice bugete special pentru aceste activitati.
Cele mai solicitate cursuri online
Cum pandemia cu care intreg mapamondul s-a confruntat a determinat mentinerea unei distantari sociale chiar si dupa iesirea din starea de urgenta, cursurile online au inregistrat o evolutie spectaculoasa. Oamenii au dorit sa se mentina la curent cu noutatile din domeniile lor de activitate si in perioada in care au lucrat de acasa.
Unele dintre cele mai solicitate astfel de cursuri sunt cele de leadership si cele de engleza online. Cursurile de leadership au fost accesate de companii, in special pentru persoane aflate in roluri de conducere, in timp ce cele de engleza au fost accesate atat de angajati, cat si de liber profesionisti ori chiar de persoane care se aflau in cautarea unui loc de munca.
De asemenea, sfera digitala este tot mai puternica, lucru confirmat si de stewart school, astfel ca si cursurile dedicate acesteia, precum employer branding sau digital transformation, au fost foarte cautate. Acest lucru se datoreaza nevoii companiilor ca angajatii acestora sa tina pasul cu schimbarile din piata si sa faca fata concurentei.
Cele mai citite articole
Beneficiile companiei in training-urilor angajatilor
Angajatii sunt mai productivi si mai implicati in proiecte – atunci cand angajatii simt ca sunt apreciati si valorosi pentru companie se vor implica mai mult in tot ce tine de activitatea acesteia, devenind chiar ambasadori ai brandului;
Angajatii vor ramane mai mult timp in cadrul companiei – pe langa salariu, angajatii au nevoie sa stie ca sunt importanti si recompensati pentru eforturile pe care le depun. Daca aceste nevoi sunt satisfacute, retentia angajatilor in cadrul companiei este mult mai mare;
Clientii sunt atrasi mai usor – angajatii multumiti si pregatiti din punct de vedere profesional contribuie la cresterea numarului de clienti. Atunci cand acestia vad ca au in fata lor profesionisti care stiu despre ce vorbesc si cum sa gestioneze anumite situatii, vor fi mult mai increzatori ca vor primi ceea ce isi doresc;
Loialitatea angajatilor creste – formarea si instruirea profesionala cantaresc foarte mult in decizia angajatilor de a ramane in cadrul companiei sau de a pleca intr-o alta care ofera mai multe beneficii extra-salariale. Astfel ca un angajat cu vechime care considera ca s-a plafonat la postul sau va alege sa se mute intr-un alt departament decat sa plece la alt angajator.
Prin urmare, rolul training-urilor de formare si de specializare a angajatilor, atat cei noi, cat si cei cu vechime in domeniu, au un rol foarte important in dezvoltarea si cresterea productivitatii companiei. Astfel ca, pentru a alege cursurile cele mai potrivite pentru angajatii tai, contacteaza-ne.