Vremurile în care produsele promoţionale de tip pixuri personalizate erau considerate o cheltuială inutilă sunt demult apuse, de aceea este important ca antreprenorii să investească în ele. Lista obiectelor promoţionale include mai mult decât pixuri, brelocuri sau calendare personalizate, include şi agende şi alte obiecte promoţionale. Există o mare varietate de idei de promoţionale de unde clienţii pot alege astfel încât impactul asupra clienţilor şi potenţialilor clienţi să fie mare, cu puţin efort, iar promovarea brand-ului să fie exemplară.
Pixurile personalizate cresc recunoaşterea brandului
Pixurile personalizate, deşi sunt obiecte promoţionale mici, sunt foarte importante pentru că au rolul de a creşte recunoaşterea brandului. Astfel, brandul, fie şi aflat la început de drum, se va diferenţia de competiţie şi va rămâne în mintea consumatorilor actuali şi potenţiali. Produsele promoţionale de tipul pixurilor personalizate ajuta firmele să îşi crească notorietatea.
Concret, oferirea pixurilor personalizate publicului tinta ajuta la construirea brandului. De fiecare dată când clientul va scoate pixul să îşi noteze ceva, atât el cât şi cei din preajma lor vor vedea mesajul inscripţionat. De fiecare dată când oamenii vor vedea materialele promoţionale, fie şi de mici dimensiuni, personalizate cu logo-ul companiei sau cu un mesaj, se vor gândi la serviciile sau produsele care îi reprezintă.
Pixurile personalizate ajuta la fidelizarea clienţilor
Cele mai citite articole
Deşi sunt obiecte mici, pixurile personalizate sunt materiale promoţionale care le demonstrează clienţilor cât de importanţi sunt. De aceea, clienţii vor prinde încredere în respectiva companie şi vor deveni clienţi fideli, întorcându-se mereu să cumpere ceea ce au de oferit.
Fidelizarea clienţilor este cheia succesului unei companii, iar oferirea unor obiecte personalizate, fie ele mici, vor aduce fericirea clienţilor şi mulţumirea acestora.
Pixurile personalizate pot fi văzute că o carte de vizită alternativă
În locul unei cărţi de vizită, care nu este tocmai utilă, pixul personalizat reprezintă o carte de vizită alternativă, o variantă inovativă şi atractivă pentru prezentarea datelor de contact şi cu siguranţă mesajul imprimat pe un astfel de produs va rămâne în mintea clienţilor şi consumatorilor pentru mult timp. Orice produs promoţional ar alege antreprenorii, fie el şi de mici dimensiuni, de tipul unui pix personalizat va reprezenta o alternativă a clasicei cărţi de vizită şi va face că brandul să rămână în mintea consumatorului.
Pixurile personalizate pot fi considerate cadouri utile de tip corporate
Pixurile personalizate şi în general materialele promoţionale personalizate necesită un buget mic şi se pot transforma în minunate cadouri corporate, foarte utile. Orice produs promoţional ce va fi personalizat cu logo-ul companiei şi va fi oferit cadou va aduce numeroase beneficii, din care brandul va avea numai de câştigat. Pentru a face un cadou unic şi special, reprezentanții companiilor pot opta pentru un pix şi o agendă personalizată oferită clienților. Având un design grafic şi un conţinut de calitate sau finisaje deosebite, produsele promoţionale pot deveni mijloace importante de promovare pentru că statisticile arată că 80% din consumatori deţin cel puţin un produs promoţional şi peste jumătate din aceştia îl folosesc zilnic sau săptămânal.