Organizarea unui eveniment corporate este foarte importantă pentru orice director de companie care își dorește stabilirea unui work environment prietenos și un colectiv unit.
Fie că este vorba de un team building, prezentarea unui produs sau a unui serviciu, organizarea acestuia nu este un lucru ușor și ar trebui să urmeze anumiți pași.
Specialiștii în organizarea evenimentelor din echipa Metropolitan Club&Events vin în ajutorul tău cu cele mai bune sfaturi pentru organizarea unui eveniment corporate.
Conceptul evenimentului
Încă de la început trebuie să știi care este conceptul evenimentului tău deoarece este important ca el să fie unitar. În momentul în care alegi conceptul trebuie să te gândești la ceva unic, ceva care le va atrage atenția colegilor tăi și ceva care îi va face să se simtă bine.
Chiar dacă petrecerea este una corporate, acum este momentul în care se vor consolida relațiile dintre colegi, iar noi te sfătuim să alegi o temă relaxată, care să încurajeze interacțiunea.
Stabilirea bugetului
Este foarte important ca, pentru planificarea evenimentului să stabilești bugetul acestuia, pentru a determina ulterior anvergura evenimentului. Nu uita că indicat este să te încadrezi cât mai bine în bugetul stabilit.
După stabilirea acestuia, poți începe alocarea cheltuielilor pentru resursele necesare. Decorațiunile sunt importante, la fel și sonorizarea, dar este necesar să iei în calcul toate cheltuielile înainte de organizarea evenimentului, cum ar fi meniul și numărul de invitați.
Determinarea audienței
Dorești să organizezi un eveniment pentru angajații companiei, clienții acesteia, parteneri, sau o categorie care îi cuprinde pe toți? Odată cu stabilirea audienței, poți adapta programul în funcție de nevoile și preferințele celor invitați.
Cele mai citite articole
Indiferent de numărul de persoane, totul trebuie organizat până la cel mai mic detaliu. Fiind vorba de un eveniment între angajați sau între mai multe agenții, Este foarte important să lași o impresie bună pentru oportunități de colaborare cu noi parteneri pe viitor.
Alegerea locației
Locația este piesa de rezistență pentru orice eveniment, dar maiale un eveniment corporativ. Aceasta trebuie să fie rezervată din timp și aleasă cu grijă în funcție de preferințele, posibilitățile și numărul invitaților .
Metropolitan Club&Events reprezintă cea mai bună alegere dacă vrei să fii sigur de reușita evenimentului. Vei avea la dispoziție 4 saloane de decorate în funcție de gusturile tale și o echipă de profesioniști experimentați în acest domeniu, alături de meniuri diversificate, care cu siguranță vor fi pe placul invitaților tăi.
Entertainment
Chiar dacă vorbim de un eveniment în cadrul job-ului, un program interactiv și distractiv va fi cu siguranță pe gustul tuturor. Cu cât este mai interesant programul, cu atât petrecerea va fi mai interesantă. Poți opta pentru un program artistic precum un show de stand-up sau pentru un număr de magie.
Avand în vedere că ne referim la un mediul de lucru competitiv, o idee bună ar fi să organizezi un mic concurs. Astfel, te poți folosi de determinarea colegilor într-un mod amuzant. Oferă premii precum: cel mai amuzant coleg, cel mai înțelegător, cel mai sociabil etc.
Îti recomandam să îl alegi în funcție de mediul agenției tale, deoarece acestea trebuie să se potrivească. În final, le poți trimite invitațiilor programul într-un format inedit pentru ca aceștia să îl cunoască și să fie entuziasmați.
Invitațiile
Când trimiteți invitații, asigură-te că includ toate informațiile relevante pentru participanți. Începând de la tematica evenimentului, codul vestimentar și până la detalii despre locație și parcare, pentru mediul corporativ, este o practică des întâlnită ca invitațiile să conțină o agendă completă a evenimentului care urmează.
Organizarea unui eveniment corporate poate da bătăi de cap uneori, dar aduce în același timp și rezultate excepționale pentru business-ul tău.