Una dintre principalele probleme ale multor companii este lipsa de vizibilitate. Au multe lucruri utile de oferit, dar nimeni nu știe de existența lor. Când vreai să mărești vizibilitatea mărcii, cea mai puternică armă este expunerea repetabilă și relevantă a produselor/serviciilor. Cu toate acestea, nu ar trebui să enervezi sau să distragi atenția publicului țintă. Nimănui nu-i place spamul. Conținutul tău ar trebui să pătrundă în mintea potențialilor clienți, astfel încât aceștia să te poată aborda cu ușurință atunci când simt nevoia.
1. Creează conținut unic
Creează în mod regulat conținut nou pentru a îmbunătăți optimizarea SEO a site-ului și pentru a crește șansele de a fi găsit în mediul online. Cu cât produci conținut mai util și unic, cu atât este mai probabil ca potențialii cumpărători să îl găsească în timpul procesului de informare referitor la un produs sau serviciu. Este recomandat să te asiguri că în momentul în care vei vrea să faci schimbări, la migrarea unui site tot conținutul relevat va rămâne neschimbat.
2. Postează infografice și conținut vizual
Oamenilor le place și distribuie infografice de 3 ori mai mult decât alte conținuturi. De asemenea, deoarece dispozitivele mobile reprezintă metoda cea mai populară de utilizare a internetului, comprimarea informațiilor cheie din conținutul tău în infografice pe care utilizatorii le pot salva pe telefoanele sau tabletele lor va adăuga un plus de valoare conținutului de pe site.
3. Obține backlink-uri relevante
Cele mai citite articole
Contactează reviste, surse de știri, bloguri din industrie sau alte surse de informații (online sau offline) și negociază să îți publice conținutul sau știrile companiei cu ancorele SEO pe care ți le dorești. În așa fel, îți extinzi audiența prin publicațiile în sine și în același timp creezi notorietatea brandului. Există agenții ce oferă servicii seo și se specializează pe obținerea de backlink-uri. Colaborarea cu o astfel de agenție este binevenită pentru orice afacere.
4. Elaborează conținut interactiv
Conținutul interactiv este distribuit pe scară largă și oferă o rată de vizibilitate ridicată a brand-ului. Acest tip de conținut nu numai că oferă mai multe oportunități de interacțiune, dar oferă și UX mai bun, deoarece consumatorii simt că sunt din ce în ce mai implicați în proces.
5. Creează sondaje
Oamenilor le place să răspundă la întrebări. Pune întrebări într-o postare de pe Facebook sau poți crea un sondaj direct pe Twitter sau Instagram. Nu numai că este o modalitate de a obține informații valoroase din partea publicului tău rapid și ușor, dar îmbunătățește și experiența utilizatorului printr-o mai mare implicare.
Nu uita că vizibilitatea mărcii este un aspect crucial în ceea ce privește succesul afaceri. Trebuie să evoluezi constant, să înveți și să încerci lucruri noi, să experimentezi, să testezi și să adaptezi tactici de content marketing pentru a crește, în mod constant, gradul de conștientizare a mărcii.